♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ______________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥
*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•..♫♪•Assalamu'alaikum.♪♫..•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)´´•.¸_)♥.

Monday, June 20, 2011

Tengahari Yang Penuh Syukur

Tengahari tadi saya makan nasi, ayam black paper, sawi dan kentang. Saya minum air bali. Saya tidak pernah mengerjakan sawah padi untuk menghasilkan beras, dan boleh jadi beras itu dari Sabak Bernam, ayam pula... saya tidak pernah menjadi penternak ayam, boleh jadi ayam itu datang dari negeri sebelah, black paper pula mungkin datang dr Sarawak, barangkali kentang yang saya beli semalam, murah, sebab datangnya dari Pakistan, saya tidak pernah bercucuk tanam, gula, bali dan sebagainya,,,

Ya saya tahu, saya sedar, rezeki tengahari ini datang kepada saya daripada seluruh pelusuk dunia...

Alhamdulillah, terima kasih ALLAH, merimbum cintaMu buat saya. Pantaskah saya membazir dengan kurniaanMu? (╯_╰)

Terima kasih ALLAH... Ya Allah, ajari kami cara mencintaiMu dengan benar (-'_'-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ _________❀✿❀_________ ¸.•´´¯)
>>>>>>>>> ✿°° ❀✿❀ TERIMA KASIH ❀✿❀ °° ✿<<<<<<
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯❀✿❀¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)´´•.¸_)♥.

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪•Datang Lagi Ye.♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪