♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ______________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥
*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•..♫♪•Assalamu'alaikum.♪♫..•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)´´•.¸_)♥.

Wednesday, June 15, 2011

Ketika Kubur Menyeru

♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ____________________❀✿❀__________________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥
>>>>>>>>> ✿°° ❀✿❀ Setiap Hari Kubur Menyeru Manusia Sbanyak 5 Kali ❀✿❀ °° ✿<<<<<<
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯❀✿❀¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)´´•.¸_)♥.


♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪•Assalamu'alaikum.♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪


1. Aku rumah yg t'pencil, maka akan senang dgn slalu m'baca Al-Quran.

2. Aku rumah yg gelap, maka terangilah aku dgn slalu solat malam.

3. Aku rumah penuh tanah dan debu, bawalah amal soleh yg mjadi hamparan.

4. Aku rumah ular b'bisa, maka bawalah amalan Bismillah sbg pnawar.

5. Aku rumah p'tnyaan Munkar dan Nankir, maka banyakanlah bacaan "Laa illallah, Muhammadur Rasulullah" spy kmu dpt jwpn kpdnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ _________❀✿❀_________ ¸.•´´¯)
>>>>>>>>> ✿°° ❀✿❀ TERIMA KASIH ❀✿❀ °° ✿<<<<<<
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯❀✿❀¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)´´•.¸_)♥.

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪•Datang Lagi Ye.♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪