♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ______________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥
*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•..♫♪•Assalamu'alaikum.♪♫..•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)´´•.¸_)♥.

Monday, March 28, 2011

Sedu

Baru je nk cari info tentang sedu
dari buku rujukan ni, abg belikan laaaama dulu......


sebenarnya, aku tgh cari jawapan; apa kaitan sedu dengan letak tisu basah atas dahi baby... macam yg sorg ibu tue buat kt baby-nya... aku hampir2 ingat dia bukan Islam sbb tisu yg diletak cam tanda yg dipakai oleh org2 India (yg dibubuh kt tengah2 dahi tue)....

dia kata; petua org tua2 spy dpt hentikan seduan... tp aku tgk xde apa2 pun jadi... tetap je si baby tersedu...

hihii.. saje je aku nak tahu; ada ke ilmu sains explain ttg tisu basah - sedu.... sama cam, isu kaki bengkak... nk tahu apa rawatan yg patut diberi....

masa kecik2 dulu, kalau aku tersedu; nenek mesti kata; eh, cucu nenek esok akan jd lebih tinggi sikit dari hari ini... so, dlm otak aku da set yg sedu tue salah satu dr aktiviti tumbesaran... hihii... dan aku suka bila aku tersedu... huhuu...

tapi... belum pun sempat nak buka... buku sudah diambil oleh sorg member dalam lab ni... hihiii... xpela...

buku ni mmg best pun... sume m/s ada gmbr.... ada byk panduan praktikal yang sangat berguna dari tempoh kehamilan sehingga usia baby 3 tahun :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ _________❀✿❀_________ ¸.•´´¯)
>>>>>>>>> ✿°° ❀✿❀ TERIMA KASIH ❀✿❀ °° ✿<<<<<<
♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯❀✿❀¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)´´•.¸_)♥.

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪•Datang Lagi Ye.♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪